Program do zamówień dla gastronomii – jaki wybrać?

Strona główna » HoReCa » Program do zamówień dla gastronomii – jaki wybrać?
Program do zamówień dla gastronomii – jaki wybrać?

Sprawne, szybkie i dokładne realizowanie zamówień składanych przez gości, a także optymalizowanie pracy obsługi każdej restauracji to bardzo ważne aspekty dla działalności w tej branży. Wszystkie te zagadnienia w prosty sposób przekładają się na popularność punktu gastronomicznego, a co za tym idzie na zwiększenie zysków. Dużą pomocą w osiągnięciu tych celów, a także lepszej kontroli nad pracą załogi restauracji jest program do zamówień, który jest wdrażany coraz chętniej.

Jak działa program do zamówień?

Zasady działania tego prostego i intuicyjnego programu opierają się o sprawdzony system POS, który znalazł zastosowanie w wielu restauracjach na całym świecie.

Wszystkie czynności związane z przyjmowaniem zamówień, odbiorem zamówienia w kuchni, monitorowaniem pracy obsługi, bieżącym stanem kasy oraz stanem zapasów magazynowych są zaprogramowane i obsługiwane z poziomu terminala, który ma łączność z terminalem kuchennym, a także z drukarką drukującą bony i rachunki.

Cały program do zamówień jest zintegrowany z innowacyjnymi systemami płatniczymi, dzięki czemu można szybko rozliczać zarówno gotówkę, aplikacje, jak i karty płatnicze.

Program do zamówień z poziomu obsługi kelnerskiej

Na terminalu kelnerskim obsługa sali ma możliwość zaznaczania zajętych stolików wraz z ilością gości, wprowadzenia całości zamówienia, a w razie konieczności dodatkowych życzeń i modyfikacji pozycji na rachunku. Program do zamówień monitoruje czas obsługi oraz powiadamia o konieczności podania zamówionych produktów. Saldo konta danego stolika jest stale aktualizowane, co w znacznym stopniu minimalizuje wszelkie pomyłki. Kelner może automatycznie naliczać rabaty oraz zgłaszać uwagi gości.

Program do zamówień – usprawnienie pracy kuchni

Łączność poprzez program do zamówień stanowiska kelnerskiego z kuchnią zapewnia przekazanie w czasie rzeczywistym zamówień na dania. Obsługa kuchni może na bieżąco sprawdzać czas, który upłynął od momentu przyjęcia zamówienia oraz podawać aktualny jego status do serwisu. Program do zamówień może współpracować z mini drukarką i drukować bony, co preferują niektórzy kucharze. Po przygotowaniu posiłku kucharz może jednym kliknięciem zmienić status zamówienia, a informacja natychmiast jest odbierana na stanowisku kelnerskim. Wraz z wydawaniem dań z kuchni aktualizowany jest stan magazynowy i przekazywana wiadomość o konieczności nowej dostawy. Program do zamówień posiada również bardzo przydatną funkcję wprowadzania informacji o zakończeniu wydawania określonych dań w danym dniu.

Bardzo ułatwiona kontrola nad pracą restauracji z poziomu managera

Wdrożenie programu do zamówień w znacznym stopniu ułatwia monitorowanie pracy wszystkich stanowisk w restauracji. Manager czy właściciel ma możliwość bieżącej kontroli czasu pracy kelnerów, czasu realizacji zamówień przez kuchnię, sald poszczególnych rachunków, sprzedaży każdej pozycji z asortymentu, a także stanów produktów w magazynie. W każdym momencie działalności restauracji odbiera wszystkie uwagi i zażalenia gości, dzięki czemu może szybko na nie reagować.

Program do zamówień – koordynacja zamówień online

Dzięki możliwości powiązania wewnętrznego systemu do zamówień z opcjami na wynos i z dowozem, można za jego pomocą korzystać z zewnętrznych firm zajmujących się dostawą, zamówieniami i płatnościami, a także ze swoją stroną internetową. Program do zamówień pozwala na monitorowanie czasu i kosztów dostawy, przekazywanie informacji do kuchni i jednocześnie do dostawców. Klient jest na bieżąco informowany o czasie i statusie jego zamówienia.

Dowiedz się więcej o programie do sprzedaży detalicznej.

3 Replies to “Program do zamówień dla gastronomii – jaki wybrać?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *